domingo, 5 de octubre de 2014

Refugi Espingo

Gran cap de setmana de muntanya!!!!

Dissapte surto desde les Granges d'Astau (1.140m) amb la motxilla plena amb la tenda, sac de plumes, camelback, roba i menjar per dos dies que pinten que seran llargs.

Començo a puja i en meys de dues hores arribo el refugi d'Espingo (1.950m). Sera la base de les dues sortides. Deixo tot el que no necesito i preparo el camelback. Avui vaig sol i toca fer-ne cinc de 3.000's a l'estil Alpinrunner. Surto corrent sobre l'he 11 del matí despres de parlar amb el guarda del refugi que em pregunta que vaig a fer. Li explico i em diu "molt , molt , el sopar és a les 19:00!!!!". Amb les paraules del guarda surto corrent cap amunt pensant haviam si arribare a temps per sopar.

Poc a poc vaig guanyant alçada i vaig fent els 3.000's. 

Pic Gourdon 3.034

Pic des Spijeoles 3.065

Pic Belloc Sud 3.007

Pic Belloc Central 3.006

Pic Belloc 3.008

A les 18:00 ja estic de tornada el refugi i el guarda al veurem aixeca el dit polze rient. Tinc temps de muntar la tenda, rentar-me i pendre una cervesa, la colla encara no ha arribat.

Supem tots a les 19 i preparem la sortida de diumenge. Som 21 persones i decidim sortir a les 6 del matí. Buf, quina mandra. Jo havia de desmuntar la tenda i guardar-ho tot. 

Avui toca puja més tranquil, hi ha gent que no ha fet mai un 3.000. Em quedo l'uiltim per si algu te problemes. De tant en tant algu necesita descansar una mica mes i em quedo amb ell.

Al final pugem tots i el Pika fa el seu ultim 3.000 del pirineu, Felicitats!!!!!!!

El cim és una pedra grosa que no tu posa facil per pujar, són un parell de pasos de III grau!!!

Cim, Gran Quayrat 3.060.

Poc a poc anem baixant fins a les granges d'astau, ha sigut una baixada d'uns 2.000m negatius i els ultims 900m amb la motxilla ven carregada.

Ja n'he fet 6 mes!!!!

Petit video

http://youtu.be/elDioUzuI7g




.

No hay comentarios:

Publicar un comentario