domingo, 6 de diciembre de 2015

Gourgs Blancs


 Cresta de Gourgs Blancs al mes de juny.

Vaig pujar per la canal que separa Gourgs Blanc i el Jean Arlaud. la canal estava amb força neu i a mes com més pujava mes glaçada estava, menys sol li tocava. No vés passat res si ves anat amb botes, grampons i piolet pero no, vaig anar-hi amb bambes i camelback.

Me'n vaig sortir prou be fins casi arribar al coll, II+. Em quedaven 10 metres pero eren massa inclinats i la neu estava molt dura. Vaig escalar per un lateral en direcció al Jean Arlaud i em va sortir força bé.


La baixada per anar a fer Gourgs Blancs va ser més fàcil i sense problemes vaig fer el cim.


Un cop al Gourgs Blancs vaig fer com vaig poder, molta neu dura, la Torre Armengaud i la punta Lourde Rocheblave

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario